IDA

It's my soul honey that's up at eighty

shakin

Publicerad 2007-12-15 19:24:19 i Ida,

Hejsan!!!
Snabb update!
Igår blev det party med Pao Fia och Linnéa. Mycket nice. Slutade hemma i käraste mfred och sov hos Madelene. Vaknade av att julia kom och hoppade i vår säng, och tvingade ner oss till stan. Där fikade vi och sen kom Karin. Sen kom sötaste Linnea! Hon var brun och fin och hängde med oss ett tag. Sen skulle jag till farmor men hon var sjuk så vi fick vända. Nu sitter jag här och ska packa o lite grejer.
Jag åker på måndag!!!!!! Jag kommer sakna er förfärligt. Men jag kommer ha det sjukt bra också. (om jag inte störtar eller råkar ut för "samurajer" som Elin uttryckte det. Hon menade talibaner.)

Jajaja hejdå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela