IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Kväll

Publicerad 2007-12-03 22:35:30 i Ida,

Åoh, jag är på så bra humör just nu!!!
Softaste låten, planering inför helgen (redan!), ingen träning, jag var i stallet, jag var ute och gick med Linnea..
Sitter och pratar med Karin också, hon är orolig över sin blivande hårfärg. Vi kommer inte vara dom blonda längre =( Madde har ju också börjat lämna oss.. Jag blir alltså den enda kvar. Haha skoja. Det är inget stort problem. Faktiskt inget alls.

Jag är rädd. För att flyga!!
Det är hemskt. Och jag ska flyga typ fem ggr på bara resan ner. Vet inte riktigt vad som är värst.. Att man kan störta (när man tänker på hur planet egentligen kan hålla sig uppe i luften,) blir ju inte heller bättre av videon i början - "om vi skulle störta, gör så här...".. Eller alla läskiga utländska män med turbaner som ser ut som talibaner redo att ta fram röda band och pistoler när dom rotar i sina väskor.. Eller blodproppar som man kan få... Fast jag ska få låna stödstrumpor av Karin. Jag kommer se ut som en pensionär.. Jaja. Det löser sig.

Ska sova nu.
Natti
Wycleaf Jean - sweetest girl
Blir så glad!!!

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2007-12-04 13:42:38

Ida. "Det är säkrare att flyga än att åka bil", det säger alltid pappa till mig när jag ska flyga, haha! Fast om du vill så kan jag sitta bervid som stöd, det är helt okej! ;) PUSS

Postat av: matilda

Publicerad 2007-12-06 13:43:51

palla att du klagar på att du ska åka flygplan!! jag skulle seriöst döda för att få din plats :D
säg till mig också om du behöver stöd på planet!
förresten, kasta jordnötter på de som du misstänker är terrorister, man märker direkt på deras reaktioner om dom är skyldiga eller oskyldiga!!
PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela