IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Jag har letat för din skull

Publicerad 2007-12-08 13:03:33 i Ida,

Hej.
Igår så hade vi myskväll. Det var mysigt. :)
Dock vann fel tjej i Idol! 
Efter Idol gick jag Madde och Linnea hem. Eller Madde gick hem till sig och jag och Linnea hem till henne. Väl där hade vi en nostalgi kväll måste jag väl säga.
Vi lyssnade på våra gamla skivor från alla sommrar vi varit i Tylösand och på Öland..
Det är så mycket minnen, alltihop. Alla låtar som hör ihop med en massa grejer..
Himlen är oskyldigt blå.. Då satt vi på bryggan i Hallstahammar och sjöng. Och sen The Hives. Haha, dom satt vi och lyssnade på i husagnen, så högt som det bara gick.
Haha, och Lukas låtar. Vi kan fortfarande alla rörelser till låten. Det är roligt. Ja. Gud så mycket vi gjort.!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Ska nog ner och hälsa på Madde och Alexandra som jobbar. =)
Regn.. Usch.

Mando diao - gold, misty mountains

HEJDÅ!

image220

Theo & Billy?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela