IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Hong Kong chingalong

Publicerad 2007-12-18 08:39:10 i Ida,

Hejsan!
Nu sa ar vi framme pa Hong Kongs flygplats, antligen. Det ar lite svart att skriva utan de tre svenska bokstaverna som inte finns har!
Iallafall sa har allt gatt bra. Flyget till London gick fort, aven om jag var sjukt nervos innan vi startade, sa bade Elin och Mamma fick halla mig i handen.
Val i London sa at vi lite och sen sa vantade vi pa planet hit. Resan till Hong Kong gick bra, lite skakigt i borjan eftersom att vi satt sa langt bak i det JATTELIKA!! planet. Det var en lang resa, tog nastan tolv timmar. I slutet borjade jag starkt att misstanka tre kineser som gick runt runt i planet och gav menande blickar till varandra. Jag bad Elin att kolla bak varannan minut, och hon svarade latt irriterad att dom GJORDE STRETCHOVNINGAR!!! Och inget annat. Sa jag bestamde mig for att sluta overbevaka dem och forsokte sova. Som Malte sa innan vi gick pa det planet, - We are surrounded by chineses!
Helt ratt.
Det sov en sjukt gullig filippin-pojke bredvid mig pa min axel!

Vart plan till Manilla gar tjugo i fem, sa jag och Elin ska snart ga bort till gaten. I Manilla kommer vi fa vanta till typ kl sex pa morgonen, och vi landar kl atta pa kvallen. Sjukt lang tid, eftersom att vi inte har nagonstans att bo emellan. Forhoppningsvis finns det nagot typ av vilorum!

Jaja, jag ville bara beratta att jag inte har kraschat an.
Saknar er!
So long


Ps. Det ar 25 grader har, och da ar vi bara i Hong Kong..

Kommentarer

Postat av: evija

Publicerad 2007-12-18 22:40:33

ohh du lever ida!!!!

Postat av: emma

Publicerad 2007-12-19 15:10:56

ida va snäll och skriv inget om hur varmt de är ditt sär! vi är redan tillräckligt avundsjuka. saknar dig

Postat av: Lina

Publicerad 2007-12-20 12:53:45

waah hann inte träffa dig innan, somnade när jag kom hem, helt galet, men förvånas inte över mig själv haha. Saknar dig Idis!!! HA SÅ JÄVLA BRA NU!Kom hem brun som fan!!puss baby. p.s skönt att höra att du lever!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela