IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Hey, don't lose your spirit

Publicerad 2007-12-07 10:00:52 i Ida,

Hej.
Vet inte vad som händer just nu, allt är så snurrigt.
Men ikväll blir det iallfall idolmys med alla tjejer! Träffa Madelene som jag inte gjort på jättelänge! Och jag hoppas att Linnea inte heller väljer att sitta hemma!!!

Idag ska jag åka till Sthlm. Är in desperate need of lite kläder iallafall.
Och det är tio dagar kvar. Till värme och sol.
Igår var jag i stallet med Elin. Faktiskt så har jag varit där två gånger den här veckan. Det är mysigt! Man blir så lugn där.
Jag vet inte. Den här veckan har varit så olik alla andra.. Och jag vet inte om jag tycker om det eller inte. Alltså, den har inte varit så bra. Men det kan hända att det blivit så för att jag vet att det inte kommer fortsätta såhär nästa vecka, så jag vill inte ens vänja mig vid tanken. Möjligtvis. Har ingen aning. Och det är onödigt att spekulera i.

Tänkte hälsa till Evija. Du om någon vet ju hur allting är och kan vara, och vem tänker inte likadant.. Om inte du? Så ha en bra dag =)

Sen till Karin som står ut med mina terror sms. Thanks.
Och till Emma, som genomled värsta dagen på länge igår med mig. Haha. Tunga salamikorvar+dåligt väder+allt annat var inte roligt.

Men nu är det helg och fredag. Ny dag nya tag!

Hey,
Don't lose your spirit
Feel all alone
But it's there if you need it
Seems like you're not getting anywhere
But don't give up, you're almost there

Seems like you're not getting anywhere
But don't give up, you're almost there

Caesars - spirit

Kommentarer

Postat av: Siri som längtar efter idolmys !

Publicerad 2007-12-07 11:46:12

sitter här i skolan och är ooootålig. vill se idol nu !!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela