IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Helgen som gått

Publicerad 2007-12-02 16:56:17 i Ida,

Hejsan!
Ska strax ner till Linnéa och äta.
Blir en snabb resumé av helgen som gått.
Fredagen tillbringades ett tag med Caroline hemma hos mig. Mys, hade inte sett henne på hur länge som helst! Sen blev det chill med min familj + mormor och morfar och kusiner till idol. Var så trött så jag gick och la mig rätt tidigt.
Match igår, gick bra och vi vann. Sen hem, otroligt stressigt till tåget mot Eskilstuna. Jag och Lina kom fram, åkte bussen till skolan och försökte hitta hem till Hanna. Det gick inte så bra, så efter ett antal samtal för att fråga om vägen så fick hon komma och möta oss. Haha. Jag vet att jag har vart hemma hos Hanna och blabllba men jag kom inte ihåg vägen iallfall.
Väl där var alla söta tjejer. Partyt började, och kortspel, dans och skratt förgyllde vår kväll =) Åkte ner på stan ett tag, där jag inte riktigt vet vad vi gjorde. Slutade iaf med kebabhuset ett tag tsms med Loa Alm och de andra, men sen drog vi hem till Hanna igen. Åt asmycket choklad, eller iallafall jag... Sen sov vi.
Orkar inte dra alla roliga grejer som hände osv, men kul hade vi!!! Tack tjejer! <3

Idag kom jag och Lina hem rätt tidigt, mötte söta Pao med en korv i handen på bussen. Haha.
Sen så har jag träffat KARIN :) Vi gick runt lite på julmarknaden nere i Mariefred. Mys! Sen övningskörde jag och nu ska jag ner till Linnéa.
VÄRD HELG MED ANDRA ORD!
Bilder kommer lite senare.
Ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela