IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Boraqay

Publicerad 2007-12-21 11:00:37 i Ida,

Hejsan!
Tankte uppdatera lite, hehe.
Kom hit till den on vi ar pa nu, Boraqay, i onsdags morse. Efter att ha vantat pa flygplatsen i Manila hela natten sa var vi ratt slut. Hade inte atit sa mycket heller, efter att vi avskracktes nar Elin papekade att det fanns "roll around dog", pa resturangen pa flygplatsen, vad dom nu menade med det. Jag och Elin trodde starkt att det var hund, medan mamma o pappa forsokte overtyga oss att det sakert var korv. Ni vet, hot dog, -dog. Da kom vi fram till att det kanske tillomed kunde vara hundkorv!! Naja, nog om det.

Har ar det jattefint, och vi har bara tagit det lugnt och solat och badat de senaste dagarna. Lite svart att sova fortfarande, man vaknar mitt i natten och ar installd pa att ga upp. Det har inte hant sa mycket mer, det ar bara allmant underbart och skont och soligt. Vi ska nog aka vidare pa sondag, Elin och Mamma borjar bli lite irriterade pa alla manniskor som ar har. Dom gillar ju lugnare stallen. Jag tycker daremot att det ar soft, men det spelar inte sa stor roll. Om vi aker till andra oar langre ner sa blir nog snorklingen battre, sa det ar ju nagot att se fram emot.

Jaja, nu ska jag ga och ata middag.
Ha det sa bra salange, jag saknar er!
Love

Kommentarer

Postat av: Madelene

Publicerad 2007-12-21 19:01:50

Saknar dig Ida! Hoppas du har det bra i värmen. Älskar dig

Postat av: alexandra

Publicerad 2007-12-22 17:20:57

ååååhhhh!
hoppas du har det bra gumman:)sola lite åt mig också!
PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela