IDA

It's my soul honey that's up at eighty

And I've got a feeling nothing's ever gonna stop us now

Publicerad 2007-12-10 16:56:37 i Ida,

Hejsan.
Jag sitter här på smid, helt helt själv. Lina har lämnat mig för Spicy hot och jag orkade inte följa med. Men Louise kommer hit alldeles strax så det är lugnt. Men det är lite läskigt ändå. Det är så tyst.

Jaja. Helgen har iallfall varit den mysigaste på länge. Fick lite tid med Madelene och Karin, mest värt. Vi såg på Skönheten och Odjuret, och började gråta. Men den var så söt. Mickan och Emma sällskapade även med oss efter ett tag, very nice indeeeeed.

Jaja. Haha igår såg jag på en gammal film. Det var bla. en liten bit av en gammal match. HAHAHA säger jag bara. Ni måste se den, gamla ifk mariefredare =)

Idag har det inte hänt något särskilt kul.. Just nu så är jag faktiskt inne i en sommar-längtan period. Känner på mig att det kommer bli så sjukt bra. I sommar!

Ledigt imorgon. En vecka kvar. Just nu är livet rätt soft.
I HAVE TO SAY!

Herrå

Kommentarer

Postat av: Madelene

Publicerad 2007-12-10 18:26:42

Skönheten och Odjuret FTW!

Postat av: hooba

Publicerad 2007-12-10 19:29:53

komer du över på en caffe innan du oker som du lovat da ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela