IDA

It's my soul honey that's up at eighty

what a beautiful dream I could flash on the screen

Publicerad 2007-08-10 13:17:44 i Ida,

Hejsan.
Det var ett tag sen, hihi.
Just nu befinner jag mig i mitt hem, hur trött som helst och tänkte snart gå och sova lite.. Middag? I brist på annat äter jag glass också, men allt jag egentligen vill ha är frukt müsli. Inte äcklig kall glass, jag vill ha frukt müsli med mjölk!! Shit det är nog det godaste jag vet. Nog om müslin.

Igår så var det lite chill, blev lite sen hemkomst dock, och jag som skulle upp klockan åtta. Men fan det gick ju bra, jag sitter ju här. Ansiktsbehandling i stränkan i morse, maaw vad jag somnade. Nu ser jag dessvärre ut som ett svårt acnefall, men det skulle tydligen lägga sig efter två dar. Två dar.. Det är ju skitlång tid!!!!! Jaaja.

Nu är jobbet över iaf, hur skönt som helst!
Hemsk träning igår, tre timmar, och konditionsträningen överraskades med ett litet coopertest. Woho! Usch. Jag och Louise räknade minutrarna och dog av lättnad när träningen var över. Det första Emma säger i bilen hem är "Vad snabbt träningen gick idag!". Roligt hur olika man kan se på saker och ting.

Annars så jao. Det regnar, deprimerande. Men jag ska åka till Filippinerna i vinter, moha! Sool istället för tråkjul som är det mest överskattade i världen. Ungefär =)
Jag behöver kramas, hårt och aldrig släppa.. Det var längesen..  

Näe, nu ska jag gå. Tycker om er mest, ni vet vilka ni är.

Ida

image138

Jag vill sitta där bak igen!!

Kommentarer

Postat av: emmaa

Publicerad 2007-08-11 07:14:30

fruktmüsli framför glass?! kanske okej men sen i mjölk?! du måste ju ha mer än en skruv lös VP

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela