IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Vi ger er 70 minuter..

Publicerad 2007-08-28 14:37:29 i Ida,

Hehehehehehe så lät det idag när Classe tog ett seriöst snack på två min med mig, Fia, Amanda och My för att vi käkade på Ming och råkade missa bussen. Men vi tog åt oss och ska bättra oss. Hihi.
Leeedigt imorgon. Och vänta, typ leeedigt på tors med! Mohahaha! Soft. Och ingen träning idag! yes! Måste säga tack till Louise som är med mig varje kväll nästan. På träningen. I love you!

Idag så ska jag tyyyp. åka hem. med tre tåget. sen ska jag dricka kaffe med Robin eftersom att det aldrig blev av i helgen........
Sen träffa Karion tror jag.

Jag är trött. Idag dansade vi. Det var kul :)

Nääääe nu ska jag gå. Till tåget.


It doesn't matter baby cause your hair is ugly too
Gustaf Norén du är snyggast always.
ajöss

Kommentarer

Postat av: matilda

Publicerad 2007-08-31 13:20:12

drickar du kaffe, vad du är vuxen!!
(om du undrar varför jag kommenterar typ alla dina inlägg, så har jag håltimme och jättetrist!!)
puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela