IDA

It's my soul honey that's up at eighty

smile, you're on tv again

Publicerad 2007-08-31 09:58:47 i Ida,

Godmorgon!
Sovmorgon tredje dagen i rad, mycket skönt måste jag säga.
Och så är det fredag dessutom, soft. Iofs blir det inte så mkt vila i helgen, för det är fullt upp med handboll. Men det ska faktiskt bli kul.

Igår satt jag och tänkte på sommaren när vi åkte hem från träningen. Började skratta för mig själv när jag tänkte på "piss off!!", bowlingklotet, vattenland, "alltså, jag har verkligen FASTNAT för dig..", "ida ida, göm mig, nu kommer bonden!!", "elin, GÅ UT UR BILEN!", "jag sätter mig i handfatet!!!!", när jag snubblade på mattan, Måns, kvällen på truls altan med massa sjömän, klubbholmen, "vilken tajming!", "vi står i kön!" osv osv. Jag vill ha det igen!

Ett tips om ni typ har tråkigt, ladda ner mando diao - you don't understand me. Sen spolar ni tills det har gått 2.30 min. Det finaste kommer nästan på 02.53, men lyssna på hela. Haha. Där får ni höra nåt fint minsann!

Hejdå

image150

Kommentarer

Postat av: matilda

Publicerad 2007-08-31 13:18:15

vi kommer att uppleva den igen, nästa år!!!! du! det blir inspark nästa lördag, om ungefär en vecka alltså, då jäklar ida!!!!
PUSSAR!

Postat av: Mikaela

Publicerad 2007-09-05 13:24:44

Ida! Du måste skicka de bilderna du har från Tylösand till mig, genast!! PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela