IDA

It's my soul honey that's up at eighty

muuta pin - kodi

Publicerad 2007-08-12 23:56:23 i Ida,

Jag och Karin har roat oss lagom mycket med att ändra språk på våra mobiler, och finska var väl det roligaste antar jag. Därav namnet... :) Vi har suttit vid slottet och ätit pizza och allt sånt vanligt som vi gör. Mysigt i vilket fall.

Imorgon är det en vecka till skolan börjar. Sjuuu dagar. Fan vad jobbigt.
Fast jag och Karin pratade om det.. Det kommer vara soft typ ett år efter man har slutat, då kan man resa och allt det där. Men sen då? Vad ska man göra sen liksom? Jag har ingen aning.. Så det bästa vore ju om tiden stannade på det där året när man reser och sånt. Kanske. Jag vet inte, hehe.

Nu lyssnar jag på Impossible. Fin. Jag kom på att jag skulle vilja bli rockstjärna. Faktiskt så vore det jävligt coolt. Tänk er att känna att alla tusen människor står och tittar på just er för att man är så bra. Och för att man gjort musik som berör och som får folk att skratta gråta och hoppa.. Att ha gjort musik som alla skapar minnen till, som, människor gör till "deras låt", som folk sitter uppe och lyssnar på hela nätterna och känner att, fan, det är ju precis så här det är, så som dom sjunger.
Men tyvärr så har jag ingen vidare sångröst, och kan inte spela gitarr heller. So, it's impossible.. Snitsigt!

Näe, nu måste jag ta igen all sömn man gått miste om.
Men det har det allt varit värt.

Godnatt
Ida


image139

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela