IDA

It's my soul honey that's up at eighty

is it cruel or kind not to speak my mind

Publicerad 2007-08-19 23:04:47 i Ida,

Hej!
Nananna they don't kill me
Hihi lyssnar på partymusik. Nåja nåja.

Så då sitter jag här igen, sista kvällen innan sommarlovet slutar. Det är mörkt ute. Klockan elva. Snart är det mörkt vid fyra. Tacka mig för att jag är å uppmuntrande ;)
Just ikväll känns det inte jobbigt faktiskt.

har träffat Karin och Madelene nu på kvällen. Vi kom på att det var ett helt år sen vi satt i Karins glashus kvällen innan vi skulle börja, och pratade om att vi inte fick sluta träffas. Ett helt år! Det har gått så sjukt snabbt ju. Men humorn satt i även ikväll. " Jag vill vara man" "jag vill ha en snopp!" (Och det är inte på det sättet ni tror.. )
Haha och den här; "nämen, ditt leg måste va fel! Det här är ju inte ditt namn! Bajs....." Hahhahaha usch vad jag skrattade.. <3

Så imorgon börjar vi med att komma några minuter försent, men dem tar nog Classe Carlsson igen med att snacka en timme längre än han borde..
Sen ska jag träffa Carro, =)

Aaaaah en harskrank på min skärm. Hänger typ döda såna i hela huset. Fräscha grejer.
Ska sova nu,
Natti

Ida

the killers - this river is wild
regina spektor - on the radio



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela