IDA

It's my soul honey that's up at eighty

I didn't know for sure

Publicerad 2007-08-24 12:07:23 i Ida,

Hejsan!
Loa sitter och spelar bra musik just nu, det är soft. Och Frasse sitter bredvid mig och är gullig.
Det är fredag idag, hur soft som helst! Dessutom två lektioner, varav en var handbollsträning. Usch vad skönt.

Ikväll tror jag att det blir chill med Karin kanske, fast jag får väl se. Kan ju alltid hända grejer. Men jag skulle iaf vilja att det blir det =)
Igår träffade jag både henne och Carro, det var bra! Och Mickan också ja.

Funderar på att beställa lite skivor på cdon, det är jävligt mycket billigare, + att jag vill ha skivor. Det är roligare än brända.

Trååååååååååååkigt inlägg, ska gå nu.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela