IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Down at the R

Publicerad 2007-08-26 15:41:49 i Ida,

Aou vad ska jag skriva. Det är så lätt ibland, ibland är det så svårt, att komma på saker.
I helgen har jag iallfall träffat Pao och Fia.
Pao som jämt ska berätta grejer som hänt, och sen, när hon kommer till slutet säger  "äehh, jag kommer inte ihåg.. Men det var iallfall kul.."
Fia, som jämt ler sitt leende och gestikulerar vilt med händerna samtidigt som hon ska berätta något. "tempo, tempo.."
Haha. Det var iallfall det mest värda på länge. Ibland förstår jag inte varför jag inte valde samma linje som er, då hade vi kunnat gått där dagarna i ända och klaga och skratta och, ja, allt sånt.

Moneybrothers nya skiva är myysig. Lite höstdeppig men bra.
 > Guess who's gonna get some tonight. Bra låt!

Jaha, kul med söndagar nu när man inte har sommarlov längre. Näe.
Och fan. Jag saknar dig. Det ska inte vara så.


Karolina Klüft. Cool tjej!

allt för idaaag.

ajöss

Kommentarer

Postat av: Henrik Live Från Svarige

Publicerad 2007-08-27 23:06:12

varför inte va en mango?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela