IDA

It's my soul honey that's up at eighty

,

Publicerad 2007-08-17 11:02:23 i Ida,

Hejsan.
Måste packa, duscha, klä på mig, packa mer. Orkar inte, vill bara sova.
Synd då Carro, nu kan vi inte ses i helgen, inte Pao och Madde och Karin heller :(
Och nästa vecka är det tillbaka till det normala då vi ses typ en gång var tredje vecka. Men det ordnar sig säkert. Men jag saknar er. Behöver er, alltid.
Måste hämta mitt tågkort, när ska jag hinna det tro.

Jag har haft kul. Otroligt kul. Vill inte att det ska ta slut, vill åka till Tylösand igen, ligga på stranden där, dricka festis och gå på after beach.

Men det finns väl någon slags charm med hösten också. Stora jackor och varma vinterskor som jag aldrig köper, och mysiga promenader som istället jämt slutar i Karins kök där all mat finns. Och regn och löv. Musik.
Mjae jag vet inte. När jag blir stor ska jag flytta till ett varmt land. Madelene och jag pratade om att flytta till typ LA. Vore ju soft. Kommer vi säkert ha råd med. Eftersom att hon jag och Karin ska starta en rörmokarfirma eller vad det var. Ni skulle bara höra idén..

Shit vad jag måste duscha nu.
Ha det bra,
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela