IDA

It's my soul honey that's up at eighty

tonight I have to leave it

Publicerad 2007-04-29 00:32:33 i Ida,

Hemma från Göteborg igen och det gick helt okej, kom trea. Mysiga två dagar som bestått av mycket sömn måste jag säga, men det är väl så det blir när man är med My. Haha misstolka mig inte, jag gillar att vara med My. Hon är en av de bästa jag vet!
 
Idag har jag varit med Madelene, och vi åkte in till stränkan ett tag på kvällen och träffade lite tjejer. Det var soft.  Har kommit på hur mycket jag saknar våra myskvällar tillsammans med Karin som sker alltför sällan numera. Men jag antar att det kommer med sommaren. Eller jag vet att det kommer då!

Snart är det valborg och det känns lite stressigt med tanke på att det inte finns några särskilda planer!! Men jag hoppas att det löser sig, vilket det brukar göra.

Annars är allt soft och bra, soligt är det också och det gör mig glaaaaaad.
Finns mycket musik just nu som är soft med, shout out louds nya skiva som elin kirrade är jäkligt bra.
Sen sam's town skivan är fortf cooooolish och låtarna visit to vienna med sahara hotnights och always love med nada surf.
Mikaela fyller arton på måndag, sjukt tufft!! Grattis i förskott ;) Hoppas även att det går bra förej på teoriprovet!

Nepp, nu ska jag sova! (eftersom att jag inte gjort det hela dagen!)

Btw så är soft ett soft ord. Det finns liksom inga synonymer till soft, det är bara soft helt enkelt. Därför jag använder det så ofta så att ni veeeet!

gonatt

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2007-04-29 22:16:56

Tack Ida! Är sjukligt jävla nervös, konstant kissnödig!! Känns som jag kommer få blackout imorgon och få typ 10 rätt! Men vi syns och hörs imorgon! PUSS!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela