IDA

It's my soul honey that's up at eighty

it's something unpredictable

Publicerad 2007-04-23 19:31:53 i Ida,

Åh vad jag vill ha sommar! Nu nu nu!
Jag orkar inte med den här våren just nu när det inte är sol.. Man blir glad av sol, man behöver sol.. Så varför skiner den inte??
Jag vill att det ska vara Juni.. Gå upp när man vill, åka och sola och bada med de andra, grilla på kvällarna, åka båt, spela kubb, spela kort, midsommar.. Doley's, skratt, dans, brunhet, flipflops, linne, blont hår och lov.. Jag vill ha det så som det var, att jag knappt hann vara hemma för att jag gjorde så mycket hela tiden och åkte hit o dit med min cykel.. Lyssna på time of your life, techno, tälta, gå på after beach, ha sommarfys, inte jobba någonting alls..



Ge det till mig, nuuuuuuuu!!





Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2007-04-24 15:41:30

Haha, sköna bilder Ida! :) Jag håller med dig till hundra procent, SOMMAR!! NU!!!! Pussar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela