IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Can you read my mind

Publicerad 2007-04-01 16:53:08 i Ida,

Hallow.
Sitter här och äter mjölk och müsli i solen. Jag är allmänt trött och har ont på och i huvudet. Men annars är allt bra.

Gårdagen var faktiskt rolig. Började med att jag och Karin gick runt och väntade på att klockan skulle bli mycket. Och så åt vi sushi. Känns som om det kommer bli vårt nya fredagskäk! Hehe ja, för vi åt det i fredags med. 

Ett tag kom Madde över, hahahahahahahahahaa! Vi öppnar dörren. "Tja. vet ni?....." "Och liksom, hon är som en bodybuilder!! Påriktigt!" Hon gick efter ett tag åter hem igen efter sin lilla "promenad".  Iallfall, sen kom Louise och Carro till oss. Så pratade vi lite, fixade oss och väntade på Madelene. Sen kom hon, så drog vi till Maddes gamla hus och gjorde iordning lite där.

Sen fortsatte kvällen med att alla kom, rökte vattenpipa, drack, pratade, lyssnade på soft musik osv. Sen åkte lite folk hem, vi andra gick till Karin Bernadottes house, där hon redan ute på trappan utbrast " Vilka vill ha mackor med sylt på?????" Såklart att alla ville ha det.

Kvällen slutade med att alla gick hem runt två och jag, Karin, Carro och Tobias gick och la oss.
Imorse vaknade jag vid halv nio av inte allför ljuva toner i öronen, städade lite och satte mig ute i solen med Karin och Carro. Tobbe drog och kom tillbaka med Pierre och Douglas, och vi allihopa väntade tålmodigt på att Berivan skulle öppna. Sen åkte vi dit och käkade med mycket skratt. ( purjolöken, dildon och snigeln....) Sen hem till Karin, mer skratt och isbitar, sen åkte alla hem. Snabbt sammanfattat även om det här blev hur långt som helst.

Med andra ord en väldigt lyckad och mysig kväll, tack alla som var där!

Jag har lov, lov lov lov... :)
Nu är jag som vanligt helt jävla rastlös och sällskapssjuk, gaaaaah vad jobbigt. Måste ringa någon.

Ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela