IDA

It's my soul honey that's up at eighty

at least we know how to play

Publicerad 2007-04-09 13:42:18 i Ida,

Kul med måndag, kul med skola imorgon.. Fast fan, det roligaste av allt måste väl ändå vara att det är snö ute! Vit vacker snö såhär i april, känns så himla roligt. :):):)

Nepp, det suger. Och den här dagen suger. För jag kommer bara sitta här i mina älsklings mysbyxor och inte göra någonting förutom att försöka att inte äta mackor. Sen kl fem typ kanske jag och Madelene går och tränar. Sen ska jag gå hem och ha ångest över att jag måste gå upp klockan sex imorgon och att det är riks snart. Vilket jag verkligen inte pallar.

Men positiva grejer finns ju såklart alltid. Tillexempel kvällen igår =) Alla gamla tjejer hemma hos Linnea. Nästan bara en massa gamla minnen som togs upp, oj vad jag skrattade!, haha.
Gick hem vid kanske halv två, Carro sov hos mig och åkte nyss hem. Japp.

Näe, kanske skulle ta o rycka upp mig lite nu. Göra något kul!
Ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela