IDA

It's my soul honey that's up at eighty

And you don't give a damn a damn a damn

Publicerad 2007-04-18 21:15:39 i Ida,

(detta är visst från igår kväll, blev inte publicerat)

Tjaaaaa!
Nu äre så att jag ska blogga lite såhär på kvällen, för jag har inget bättre för mig. (spanska räknas inte som bättre, bara mer nödvändigt)

Jahapp, vad har hänt in my life då? Joooo i måndags då var jag i skolan, kulijul. Sen åkte jag hem. Sen så städade jag. BRA IDA, BRA IDA, BRA IDAA! Sen kom Calle hit, vi kastade lite frisbee hihi jag var bra. Sen så gjorde vi inget särskilt faktiskt, lyssnade på p3 i nåra timmar och sånt. Sen idag så vare chill, sen åkte calle och sen så var jag hemma och pluggade lite. Sen kom Karin! Hon var röd och söt och hade med sig salta grejer, isch. Vi satt i köket ( HEHE ) och samtalade lite, sen så pratade vi lite mer och så följde jag henne hem. Det var soft........

Jag är uttråkad, orkar inte bry mig om alla problem och sånt nu faktiskt, ska nog ta och sova. Och drömma lite. Hahhahaha nu kom jag å tänka på Karin;

"ida, vad håriga ben du har!"
"Karin, det är inte mina ben...."
"Höhöhöhöö näää det är alex-andras ben! höhö. Men tänk om du skulle ha så håriga ben! Hahhaha!"
(Karin fortsätter att smeka benen) Hrmmmm?

haha det var kul o somrigt.

Har kommit på att jag ska bli en positiv människa! Och sluta med ironi, det är inget kul egentligen. Hahaha nu kom jag å tänka på chorizos på ica. Hahhahha M&K, det var kul. Hhaha.
Jag är övertrött. Vet faktiskt ärligt talat inte vad det beror på, för jag sov mkt inatt, imorse, lunch och middag. Tröttsjukan kanske.

Nae nu ska jag gå!
Och sova.

Adios amigos we're not staying here another da-a-a-a-ay!

Gullig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela