IDA

It's my soul honey that's up at eighty

Always love

Publicerad 2007-04-19 22:35:14 i Ida,

Fan vad glad jag är idag. Det är sjukt härligt :)
Skolan gick snabbt, styrketräning på morgonen, sen matte, lunch, natur och spanskaprov hehe. Smart att ha en vikarie som inte kan svenska på ett prov. Haha jag och My tittade ut genom fönstret och låtsades prata om vädret när vi i själva verket frågade varann hur man bildade meningar med simplemente i.

Sen blev det lite stränkan och sen åkte jag hem med Karin.

Efter det så kom Emma Lina och My hem till mig och satt och pratade i köket. Det var soft, I just can't get enough... Of you!!

Det är fredag imorgon, yesyesyes vad skönt! Och nästa vecka är det gbg tors fre, sen är det valborg och det = ledigt. Usch vad bra jag mår. Jag vill ha sommar nuuu, och åka till tylösand!!

SOVAAAAA.

Well here we go again...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela