IDA

It's my soul honey that's up at eighty

10onde

Publicerad 2007-04-10 19:17:41 i Ida,

Tja.
Sitter här och äter mychoice kakor. Förfärligt goda. Ska snart dra ner till min älsklingskarin och prata lite allvar. Haha eller inte, brukar inte bli så mycket sånt. Men ibland så.

Idag har förövrigt varit en mycket skum dag. Har känns som om jag åkt bergochdalbana mest hela tiden och jag mådde mest illa i nerförsbackarna. Men med hjälp av mamma och lite klädhandling samt telefonprat med en gullig person så blev allt lite bättre iallfall. Och nu hoppas jag på att Karin gör allt ytterligare lite bättre. =)

Japp, hejdå.

Shout out louds - tonight I have to leave it
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela