IDA

It's my soul honey that's up at eighty

tralala

Publicerad 2013-02-20 19:44:28 i Ida,

Kära lilla blogg.
Det är lite mycket just nu. I skolan. Eller ska jag kanske kalla det "på universitetet"? Det låter kanske lite proffsigare. Nåväl. Idag har jag haft en mycket effektiv dag om jag får säga det själv. Detta beror dock endast på att jag hade seminarium klockan åtta på morgonen vilket tvingade mig att kliva upp tidigt. Men det gjorde inte så mycket, för när jag kom utanför portdörren så mötte solen mig med sina ljuva strålar. Detta gjorde mig väldigt lycklig och det var ett nöje att gå till skolan.
 
Nu fick jag en plötslig lust att inte fortsätta skriva. Jag orkar inte beskriva hela min dag, den var inte så himla intressant. Jag har pratat engelska och sprungit. Typ!
 
Imorgon är det torsdag och även min födelsedag, vilket jag kom på i exakt denna stund då jag skrev torsdag. Jag tänkte egentligen skriva att imorgon får jag börja längta till helgen igen. Nåja, det är ju kul att fylla år också. Även om det kommer vara som vilken annan dag som helst, förutom några fler inkommande telefonsamtal förhoppningsvis!
 
Nu ska jag fortsätta att försöka förstå program theory-modellen och sen ska jag sova.
Hejdå!

Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2013-02-23 07:49:29

Vilken otroligt fin bild - har du tagit den med mobilkameran? Fantastiskt ljus. Hoppas du hade en fin f.dag. Bara 23. Inte mkt att hurra för. Om man jämför alltså. Men det ska man ju inte...Men i vår ungdomsfixerade tid ligger det nära till hands. Erinrar mej en replik från en amerikanska jag kände för längesen: "if you wanna look young, always mingle with those who are older..." Vill till att man börjar mingla innan det är too late..så man inte snubblar på alla rollatorer... p+k

Postat av: farmor

Publicerad 2013-02-23 07:54:29

Vilket otroligt fint foto! Har du tagit det med din mobilkamera? Fantastiskt ljus. Hoppas du hade en fin f.dag. Bara 23. De e inte mycket. I alla fall inte om man jämför. De ska man ju inte, men 23 väger så mkt lättare (eller eg tyngre just i detta sammanhanget) än 76. Erinrar mej en replik från amerikanska jag träffade för längesen: "if you wanna look young, always mingle with those who are older". Vill till att man börjar mingla i tid då. Annars finns det risk att man trasslar in sej i rollatorerna... p+k

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela