IDA

It's my soul honey that's up at eighty

You remember me when the west wind moves

Publicerad 2011-03-22 20:59:37 i Ida,




Åh. Sitter och lyssnar på den här blödiga låten, ingen aning om varför. Men jag vill bara att alla jag älskar mest i hela världen ska sitta här bredvid mig och krama mig. Och att dom aldrig ska försvinna eller vara besvikna på mig eller sakna mig. För jag vill aldrig sakna dom och jag vill inte att dom ska försvinna från mig eller jag från dom.

Det är synd att det finns så mycket vi ska klara av så att vi glömmer bort och inte riktigt hinner vara med varandra och att vi ska behöva välja. På någotvis blir det ju lite så fastän man inte vill..

Kommentarer

Postat av: farmor

Publicerad 2011-03-28 10:09:45

Jag gillar den här låten! Den e fin i all sin enkelhet, lätt att nynna med. Även för någon som aldrig hört den förut. Och Sting har en så härlig röst också! Låten får 8 points på en tiogradig skala...

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela