IDA

It's my soul honey that's up at eighty

vååååååååår

Publicerad 2011-03-21 18:56:25 i Ida,

Hola alumnos!
Haha nejdå. Klart jag menade Hola Amigos! Ni är ju inte mina elever direkt. Även om jag skulle kunna lära er ett och annat. Jag har nämligen huvudet på skaft. Något jag dock inte kan lära er är ihopsättning av maträtter. Min nyss uppätna middag blev inte alltför delikat. Men jag kan laga köttfärssås, och lax i ugnen. Ring för tips!

Men något jag skulle vilja lära er lite om är ju det här med beach 2010, 2011, 2015 osv i oändlighet. Varje vår hetsar ju alla och ska börja träna och bli snygga till stranden. Och "usch det kommer aldrig gå" och "ojojoj nu ska jag bli fit så jag kan visa mig i bikini".
Okej, jag kan hålla med om att jag säkert droppat den kommentaren någon gång. Men alla som säger och försöker med detta varje år? Jag förstår inte riktigt?

Därför att från ungefär september-maj ser man sin kropp i spegeln varje dag. Eller visar den i kläder. Eller för sin kille/tjej. Eller för eventuellt andra människor. Hur står man ut då då? Varför ska man bli fit just till stranden och inte tänka på hur man ser ut resten av året?

Självklart är det ju inte så att man ska hets-träna och banta under alla 365 dagarna. Det ska man ju aldrig göra. Men jag tycker att det borde ju inte vara så svårt att hitta någon typ av balans året om. Så slipper man hetsa. Måste ju vara skitjobbigt.

Nog om det.
Jag är så glad idag! Igår satt jag och Rasmus ute i bara linne i solen och även om det har blåst idag så har det varit varmt. Jag längtar tills jag får ha bikini på mig!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela