IDA

It's my soul honey that's up at eighty

hosthost

Publicerad 2011-03-02 19:57:43 i Ida,

Ligger här och håller på att dö av hostattacker. Nåja, nästan i alla fall. Är hungrig också, ajajaj.

Jag hade tänkt skriva ett litet negativt inlägg som det kanske har varit många av den senaste tiden.

Men sen så ringde Pao och "ville bara berätta om sina pms-besvär". Då blev jag glad. Glad över att jag har någon som ringer och bara vill berätta något sådant. Att man inte behöver dra hela "hur är det vad gör du och det var såå längesen vi sågs" pratet. Jag hoppas att vi alltid kan göra sådant, att vi inte behöver prata oss över den där "inte-setts-på-länge"-väggen. Sedan kom jag på några till jag kände lite extra kärlek till;

Petra som jag spenderat dagen med. Jag älskar när jag kan prata om vad som helst och hon exakt känner igen sig och kan prata lika mycket tillbaka.
Min mamma som är så förstående och fin och snäll mot mig hela tiden.
Och Rasmus, även om jag just nu är irriterad över att du inte skyndar dig så mycket som jag tror att du skulle kunna så att vi kan fixa mat, så älskar jag dig. Älskar när du tittar upp över min axel på morgonen och gör frukost till mig. Eller när du bäddar in mig så här(se bild nedan) i täcket för att jag inte ska frysa.
Puss på er, ha en bra onsdagskväll!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-10 22:40:55

Tack så väldigt mycket lilla gumman - det värmer! Beror nog på att DU är så fin och snäll... Vilken tur att Rasmus ser till att du har nallen hos dig också! PUSSAR & KRAMAR

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela